Tule tutustumaan Garden Futures: Suunnittelua luonnon kanssa -näyttelyyn asiantuntevan oppaan johdolla! Opas puhuu selkosuomea. Opastukselle ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Opastus on ilmainen.
Garden Futures
Garden Futures: Suunnittelua luonnon kanssa on Arkkitehtuurimuseon ja Designmuseon yhteisnäyttely.
Näyttelyssä tutkitaan ihmisten ja puutarhojen suhdetta. Näyttelyssä on erilaisia kotimaisia ja ulkomaisia teoksia, jotka näyttävät puutarhat eri tavoin. Ne kertovat, millaisia puutarhat ovat olleet, millaisia ne ovat nyt ja millaisiksi ne voivat muuttua tulevaisuudessa.
Tällä opastuksella tutustutaan Arkkitehtuurimuseon rakennuksessa olevaan osaan näyttelyä.
SAAVUTETTAVUUS
Opastus on ilmainen. Sen aikana noudatetaan turvallisemman tilan periaatteita.
Lisätietoja Arkkitehtuurimuseon turvallisemman tilan periaatteistä löydät tästä linkistä: https://www.mfa.fi/tule-meille/arkkitehtuurimuseon-turvallisemman-tilan-periaatteet/
Arkkitehtuurimuseon rakennus ei ole esteetön.
Lisätietoja Arkkitehtuurimuseon saavutettavuudesta löydät tästä linkistä: https://www.mfa.fi/tule-meille/saavutettavuus/
Käyntiosoite:
Arkkitehtuurimuseo
Kasarmikatu 24
00130 Helsinki
Ilmaistiistaina 26.3.2024 Arkkitehtuurimuseossa klo 18.